Oddílová rada – 2. oddíl Dakota Červený Kostelec

 

Zápis z 0. oddílové rady 2. oddílu Dakota dne 22.8.2010

 

Dne: 22.8.2010 od 18:00 – 20:20 u Sumce

Přítomni: Vitamín, Hopsa, Sumec, Roy, Vasil

Nepřítomni:

Omluveni:

 

Program oddílové rady

1)      Organizační záležitosti

2)      Zavádění stezek

3)      DVD na fotky

4)      Úklid klubovny

5)      Zahajovací akce

6)      Akce září

 

1) Organizace oddílu 1.9.2010:

Vedoucí oddílu: Sumec

Zástupce: Roy

Zástupce: Vitamín

Pokladník: Hopsa

Kronikář: Vasil

Skříňka: Vasil

 

Bylo domluveno že:

Vitamín bude od 1.9.2010 zpracovávat měsíční docházku a hlášení o činnosti oddílu, bude zodpovědný za organizaci celoročního programu oddílu, plánování akcí a jejich realizaci.

Sumec bude zpracovávat zápisy z oddílových rad, a řídit celý oddíl.

Roy bude zpracovávat oddílovou administrativu (registrace, časopisy, kartotéka atd.)

Hopsa bude mít na starosti kompletní oddílové finance, bude na odd. radách informovat o stavu financí.

Vasil bude dále dělat skříňku a bude zodpovědný za zápisy do kroniky na kterých se bude střídat celé vedení.

Vedení oddílu bylo seznámeno s koncepcí celoročního programu a bodovací soutěže a provázaností s družinovými schůzkami

 

Rádci rysů zůstávají Sumeček a Hopsa, rádce netopýrů je Vasil a bude mít pomocníky z řad rysů a Roy se pokusí zapojit Motora.

 

2) Zavádění stezek: za zavedení stezek skautů je zodpovědný Sumec a Hopsa, za zavedení vlčáckých stezek je zodpovědný Vasil. Po zahajovací akci se nakoupí potřebné množství stezek.

 

3) DVD – Vitamín nakoupí a dodá Royovi DVD na fotky z tábora.

 

4) Úklid klubovny: 26.8.2010 od 16:00

 

5) Akce – oddílová rada bude upřesněna.

Zahajovací akce see uskuteční v sobotu 4.9.2010 na celodenní akci - CIAF 2010 (letecký den v Hradci Králové). Sraz: sobotu v 5.50 hodin na nádraží ČD. Návrat: ve 20.50 hodin na nádraží ČD. V případě dřívějšího návratu budeme informovat rodiče pomocí sms.

S sebou: oddílové tričko, 150kč na jízdné a dopravu, ostatní finance jsou na rodičích,  jídlo na celý den, pití, tužku, papír a vybavení na družinovou schůzku, pláštěnku.

 

25.9.2010 se pojede do Stárkova na historickou bitvu. Bližší info budou upřesněny později.

 

Vitamín

Zpět k přehledu