Oddílová rada – 2. oddíl Dakota Červený
Kostelec
Zápis z 7. oddílové rady 2. oddílu Dakota dne
28.2.2010
Dne:
28.2.2010 od 19:00 – 20:45 u Vitamína
Přítomni:
Vitamín, Hopsa, Sumec, Roy
Nepřítomni:
Omluveni:
Vasil
Program oddílové rady
1)
Docházka únor 2010
2)
E-maily na rodiče
3)
Fotky členů na
členské průkazy
4)
Zavádění nových
stezek
5)
Dluhy za
registraci
6)
Skříňka
7)
Nákup popelnice
8)
Posily do vedení
oddílu
9)
Termín tábora
10)
Nabídka pronájmu tábořiště skautkám z Náchoda
11)
Oddílová rada
12)
Přezůvky
v klubovně
13)
Akce na březen
1) Docházka za únor 2010 odevzdá i s hlášením o činnosti oddílu Sumec Royovi nejpozději
5.3.2010
2) Roy
zašle členům oddílové rady chybějící emaily na
rodiče. Ti je pak do příští oddílové rady zajistí.
3) Roy
zašle členům oddílové rady chybějící fotky na členské
průkazy. Vedení družin je pak do příští oddílové rady zajistí.
4) Je nutné pokračovat ve
studiu metodiky pro zavedení nových skautských stezek. Termín jejich zavedení
v září 2010 je stále platný.
5) Vitamín zajistí poplatek
za registraci 400,- Kč od posledního hříšníka.
6) Skříňka se udržuje pravidelně. Je třeba
pokračovat v tomto trendu a stále udržovat její aktuálnost a zvyšovat
kvalitu obsahu.
7) Roy má za úkol nakoupit
novou plastovou popelnici. Sumec a Hopsa mají za úkol
likvidaci staré popelnice. Termín je do 15.3.2010
8) Oddílová rada se
porozhlédne ve svém okolí po nových posilách do vedení oddílu. Musí se jednat o
spolehlivé osoby, které budou mít chuť spolupracovat. Nutná je zkušenost
s vedením dětí a výhodou znalost skautského prostředí.
9) Táborová rada se dne
7.3.2010 od 9:00 konat nebude z důvodu nepřítomnosti Janči Křivdové a Terezky Regnerové
v Č.K. Místo toho se bude konat táborová rada II. Oddílu Dakota v tom
samém termínu a čase, ale u Vitamína. Štrudl a gulášek však nebude :D.
10) Termín tábora byl změněn
vzhledem k možnostem vedení tábora na 17.7. – 31.7.2010. Tento termín je
odsouhlasen i vedením I. dívčího oddílu.
Táborová rada obou oddílu se bude konat později. Termín navrhne vedení I.
dívčího oddílu.
11) Vitamín
nabídne pronájem tábořiště dívčímu oddílu z Náchoda
v termínu 31.7. – 14.8.2010.
12) Na nejbližších
družinových schůzkách si každý člen oddílu najde své bačkory v klubovně.
Tyto budou umístěny do společného pytle. Po vybrání bačkor všech členů oddílu
budou zbývající bačkory předány I. dívčímu oddílu za účelem provedení toho
samého. Po vybrání všech bačkor členů obou oddílu budou přebývající bačkory
vyhozeny. Od nynějška bude mít každý oddíl svůj společný obal na bačkory svých
členů. Vedoucí družin budou na začátku schůzky bačkory rozdělovat a zároveň na
konci schůzek vybírat do společného obalu.
13) Akce na březen
-
19.3. – 21.3.2010
Pekelná výprava do podzemních hlubin města Josefova.
Sraz 19.3.2010 v 16:50 na vlakovém
nádraží v ČK (schůzka je v tomto termínu zrušena). Návrat bude 21.3.2010
ve 13:51 na vlakové nádraží v ČK.
S sebou:
účastnický poplatek 180,- Kč, peníze na dopravu a drobnou útratu 100,- Kč,
masku démona, čerta nebo víly (naprosto nutné), spacák, karimatku, ešus, lžíci,
holínky, oblečení na ušpinění (hra v podzemí), baterku, svíčky, provázek o
délce
Je nezbytně nutné, aby nám
rodiče do 16.3.2010 potvrdily 100% účast svého dítěte na telefon
608 322 188. Musím to sdělit organizátorům akce. Kdo rodičů tak
neučiní, tak nebude moci jeho dítě jet s námi. Tak to prosím
nepodceňujte!!!
-
27.3.2010
Sportovní den s 5. smečkou vlčat v orlovně ve Rtyni
v Podkrkonoší
Sraz
v 8:00 na náměstí u skřínky (u papírnictví Ivín).
Do Rtyně v Podkrkonoší půjdeme pěšky. Sumec zajistí oddílovou vlajku. S sebou: oddílová
trička, sportovní obuv (nesmí být černá podrážka), sportovní oblečení, svačina,
pití, 20 Kč.
Žádáme
rodiče o zajištění odvozu dětí v 11:30 od orlovny ve Rtyni
v Podkrkonoší.
Vitamín