Oddílová rada – 2. oddíl Dakota Červený Kostelec

 

Zápis z 7. oddílové rady 2. oddílu Dakota dne 28.2.2010

 

Dne: 28.2.2010 od 19:00 – 20:45 u Vitamína

Přítomni: Vitamín, Hopsa, Sumec, Roy

Nepřítomni:

Omluveni: Vasil

 

Program oddílové rady

1)       Docházka únor 2010

2)       E-maily na rodiče

3)       Fotky členů na členské průkazy

4)       Zavádění nových stezek

5)       Dluhy za registraci

6)       Skříňka

7)       Nákup popelnice

8)       Posily do vedení oddílu

9)       Termín tábora

10)     Nabídka pronájmu tábořiště skautkám z Náchoda

11)    Oddílová rada

12)    Přezůvky v klubovně

13)    Akce na březen

 

1) Docházka za únor 2010 odevzdá i s hlášením o činnosti oddílu Sumec Royovi nejpozději 5.3.2010

 

2) Roy zašle členům oddílové rady chybějící emaily na rodiče. Ti je pak do příští oddílové rady zajistí.

 

3) Roy zašle členům oddílové rady chybějící fotky na členské průkazy. Vedení družin je pak do příští oddílové rady zajistí.

 

4) Je nutné pokračovat ve studiu metodiky pro zavedení nových skautských stezek. Termín jejich zavedení v září 2010 je stále platný.

 

5) Vitamín zajistí poplatek za registraci 400,- Kč od posledního hříšníka.

 

6)  Skříňka se udržuje pravidelně. Je třeba pokračovat v tomto trendu a stále udržovat její aktuálnost a zvyšovat kvalitu obsahu.

                                                                                                                                                       

7) Roy má za úkol nakoupit novou plastovou popelnici. Sumec a Hopsa mají za úkol likvidaci staré popelnice. Termín je do 15.3.2010

 

 

8) Oddílová rada se porozhlédne ve svém okolí po nových posilách do vedení oddílu. Musí se jednat o spolehlivé osoby, které budou mít chuť spolupracovat. Nutná je zkušenost s vedením dětí a výhodou znalost skautského prostředí.

 

 

9) Táborová rada se dne 7.3.2010 od 9:00 konat nebude z důvodu nepřítomnosti Janči Křivdové a Terezky Regnerové v Č.K. Místo toho se bude konat táborová rada II. Oddílu Dakota v tom samém termínu a čase, ale u Vitamína. Štrudl a gulášek však nebude :D.

 

10) Termín tábora byl změněn vzhledem k možnostem vedení tábora na 17.7. – 31.7.2010. Tento termín je odsouhlasen  i vedením I. dívčího oddílu. Táborová rada obou oddílu se bude konat později. Termín navrhne vedení I. dívčího oddílu.

 

11) Vitamín nabídne pronájem tábořiště dívčímu oddílu z Náchoda v termínu 31.7. – 14.8.2010.

 

 

12) Na nejbližších družinových schůzkách si každý člen oddílu najde své bačkory v klubovně. Tyto budou umístěny do společného pytle. Po vybrání bačkor všech členů oddílu budou zbývající bačkory předány I. dívčímu oddílu za účelem provedení toho samého. Po vybrání všech bačkor členů obou oddílu budou přebývající bačkory vyhozeny. Od nynějška bude mít každý oddíl svůj společný obal na bačkory svých členů. Vedoucí družin budou na začátku schůzky bačkory rozdělovat a zároveň na konci schůzek vybírat do společného obalu.

 

13) Akce na březen

 

-          19.3. – 21.3.2010 Pekelná výprava do podzemních hlubin města Josefova.  

Sraz 19.3.2010 v 16:50 na vlakovém nádraží v ČK (schůzka je v tomto termínu zrušena). Návrat bude 21.3.2010 ve 13:51 na vlakové nádraží v ČK.

S sebou: účastnický poplatek 180,- Kč, peníze na dopravu a drobnou útratu 100,- Kč, masku démona, čerta nebo víly (naprosto nutné), spacák, karimatku, ešus, lžíci, holínky, oblečení na ušpinění (hra v podzemí), baterku, svíčky, provázek o délce 3 m, vybavení na družinové schůzky. Nutné mít s sebou vše, jinak se nebude moci zapomnětlivec zúčastnit všech aktivit.    

Je nezbytně nutné, aby nám rodiče do 16.3.2010 potvrdily 100% účast svého dítěte na telefon 608 322 188. Musím to sdělit organizátorům akce. Kdo rodičů tak neučiní, tak nebude moci jeho dítě jet s námi. Tak to prosím nepodceňujte!!!

 

-          27.3.2010 Sportovní den s 5. smečkou vlčat v orlovně ve Rtyni v Podkrkonoší

Sraz v 8:00 na náměstí u skřínky (u papírnictví Ivín). Do Rtyně v Podkrkonoší půjdeme pěšky. Sumec zajistí oddílovou vlajku. S sebou: oddílová trička, sportovní obuv (nesmí být černá podrážka), sportovní oblečení, svačina, pití, 20 Kč.

Žádáme rodiče o zajištění odvozu dětí v 11:30 od orlovny ve Rtyni v Podkrkonoší.              

 

Vitamín

   

 

Zpět k přehledu